ABOUT LINKS FOLLOWERS TAG
about the owner


Assalamualaikum and hye!

you can call me Ikin for short. A fulltime student in University of Sciences Malaysia (USM) and a forever twenty lady hehew.


+Facebook(Syikin Esa)
+Instagram(asyikinesa_) +Twitter(@NurulAsyikinnnn)

saya lulus (!) // Sunday, 23 December 2012
03:15
Assalamualaikum ッ
semalam saya teruja sangat sebab saya lulus ujian Undang-Undang! * bigclaps to me   I got 45/50 (!) takdela tiggi sangat pon, tapi yang penting lulus! markah lulus 42/50. kira okayy la tu kan. jangan jeles ya wahai Afiq *haha* ade kawan saya tinggi gila kot dia, nama dia Haqi. kebetulan terserempak pulak dengan dia kat sana ( tempat exam) dia dapat : 49/50! err -,- nampak dari tuannya, err rileks je, time kitorangg tunggu giliran, takde pun nampak dia baca buku ke. buku pon dia pinjam ngan aku last last ! maybe dia revise balik kot ape yang dia dah baca. err -,- kat rumah mesti dia struggle betul betul kan. aku pon struggle betul betul, sampai seharian aku duk mengadap buku KPP tuh sambil sambil tengok MaharajaLawakMega , bosan pon aku paksa jugak mengendap buku tuh! tapi, aku just dapat 45 je?! humm, takpelah tu pun aku bersyukur sangat-sangat dah daripada tak lulus. kan?

  
*ni la result kita. hihihi*


korangg bayangkan kitorang ( aku, sepupu aku & kawan) sampai tempat nak exam dalam pukul 9. sampai je depan depan pintu masuk, sepupu aku pulak buat hal, ade ke patut dia tertinggal IC?! *hohoho* so, terpaksa la akak Ra ( driver kitorang) patah balik . aku and kawan aku, Farah mmg semangat gila dah nak turun dari kereta , terpaksa masuk balik *-*  nasib baik akak Ra baik, dia takde la marah marah. maybe dia faham kot perasaan budak budak nak exam. thanks kak Ra! pendekkan cerita, dalam pukul 10 kitorangg sampai tempat tu balik. mood aku time tuh semangat seyh! *hohoho*

so, kitorang pon masuk lah, mak kauuu! ramai gila orang dalam tu! terpaksa kitorang masuk jugak sebab nak bagi IC kat akak kt dalam tu. lepas masuk je, kitorang kena ambik gambar ,korang bayangkan ambik gambar dalam keadaan orangg ramai duk perhati kat kita yang lawaknya , time ambik gambar, aku tersilap pandang kat lain (!) so, tak jadi lah gambar tu, kena ambik balik, ambik kali kedua tu, terpandang kat lain pulak(!) masyaAllah, ape nak jadi aku ni.dah kena marah dekat akak tu  malu(!) alaa akak, jangan la serius sgt .


ok, lepastu kitorang keluar jap nak minum minum air . time kitorang tengah minum air tu la aku terserempak ngan haqi. alang alang dah jumpa, kitorang berbual-bual la kan. lepas tu Haqi blah. lepas kitorang minum, kitorang pegi kt tempat tu balik, ade ke patut laki tu ( sebaya kot) saje je dia taknak bagi kitorang masuk. urghh (!) Farah ape lagi, dah orang taknak bagi masuk kan, dia terus bersila kat depan pintu, aku pon ikut je . *haha* then, lepastu, si Haqi keluar daripada tempat tu and join kitorang. dia pon boring tunggu lama lama kot. haha. ok dah, lepastu, entah tiba tiba bau asap rokok la pulak(!) Farah dah bengang dah, dia terus ajak kitorang masuk dalam.


so, kitorang pon ikut je lah. kitorang kena bersila sebab xde kerusi. ok, aku pendekkan lagi, tunggu punya tunggu ( kitorang dah pegi sembahyang & makan la) , dalam kul 4 lebih rasenye, nama kitorang dipanggil and masuk dlm bilik komputer tu. so, kitorang jawab la. lebih kurang 16 minit aku jawab. *hehe* lepas habis-habis sume, kitorang tunggu la result kitorang. result aku first. *hehe* excited gila kot lulus(!) result sepupu aku and Farah taktahu lagi. diorang kena ambil hari isnin ni. doakan mereka lulus kay? aminn  panjang lagi sebenarnya. tp, takut korang pening duk mengendap komputer. caring kan aku? *hehe*oklah, terimakasih kerana sudi baca, bagi sesiapa yang terasa tu sorry okay, assalamualaikum