ABOUT LINKS FOLLOWERS TAG
about the owner


Assalamualaikum and hye!

you can call me Ikin for short. A fulltime student in University of Sciences Malaysia (USM) and a forever twenty lady hehew.


+Facebook(Syikin Esa)
+Instagram(asyikinesa_) +Twitter(@NurulAsyikinnnn)

Al-hamdulillah // Saturday 26 May 2012
16:41

Alhamdulillah, terimakasih Ya Allah, I love U Allah! sebab jemput akuu untuk menziarahi rumahMu Menunaikan ibadah umrah. Alhamdulillah. jarang sebenarnye remaje cam akuu dapat pegi, ade sesetengah mak cikk tu, dah tua baru dapat pegii sana and yang paling sedihnye , arwah atuk akuu sendiri xdapat menjejakkan kaki kat sane sepanjang hayat dia. akuu bersyukur sangat Ya Allah sebab jemput akuu. akuu berlepas at KLIA , so esk dah kena pegi dahh. and lusa barulah berlepas ke sana. thanks ibu, thanks abah sebab sanggup berhabis duit demi syikinn :') I love U! akhirnya, wishlist akuu tercapai jugak. Okayy, tu jelaa. salam ^^

28 MAY 2012 will be my memorable day in my life!